tirsdag den 10. januar 2012

Er flyvende!






Siden i lørdags har jeg været omgivet af de dejligste mennesker - Jeg føler mig som verdens heldigste.. Jeg ER verdens heldigste!

Jeg har i weekenden været fuld af skæg og ballade sammen med Michelle og Jonathan, hvilket var utrolig tiltrængt! Ikke nok med at jeg kunne slå mig løs, så havde jeg heller ikke set Jonathan i 8 måneder, så gensynsglæden var stor, og Jonathan, Michelle og jeg havde en masse at snakke om og grine af! :)






- Jeg har været afslappet, smilende og snakkesaglig, sammen med søde Carina, hendes fantastiske unger og hendes skønne familie. Det er altid ekstremt hyggeligt!
Jeg har været fuld af tømmermænd, og savn, sammen med min dejlige søn. Den fik ikke for lidt med læsning og legoklodser, da jeg om hjem søndag eftermiddag! <3
I går blev tiden tilbragt sammen med en dejlige kammerat - Snakken gik, og tiden fløj. Sådan er det i godt selskab - Sådan er det altid med os (Eller mig ihvertfald - Jeg elsker at snakke) :b







I dag kom mine dejlige veninder, Michelle og Jeanette, på besøg. Vi lavede lækkert mad, grinte, hyggede, grinte endnu mere og så lidt mere end det!
Tænk at man efter 10 års venskab, stadig kan sammen, ligesom dengang. Vi kan være nok så uenige, og vi kan gå hinanden på nerverne - Men vi er ærlige, snakker om tingene og forstår at finde roen sammen med hinanden. Som f.eks. i aften - Frem med chipsene, godt tilbagelænet i sofaen, og så på med en stand-up DVD. Vi TUDET af grin. Vi havde nok ikke grint så meget, hvis det ikke var fordi vi var i hinandens selskab. Men når vi er sammen, så er alle hæmninger væk! - Hvilken skøn følelse!


MEN - Nok har jeg været sammen med fantastiske mennesker, jeg har været afslappet, været mig selv, og har haft en masse overskud til at smile og grine - men jeg har også lært noget i de her dage :o
F.eks. har jeg lært at jeg skøjter dårligere når jeg skøjter med en mand i hånden, end når jeg skøjter med en pige.
Jeg har lært at sæd er godt for tænderne - Altså, i STORE doser .. Verdens dårligste scorereplik, dog ;)
Og vigtigst af alt har jeg lært, at man IKKE skal drikke saftevand, når man lige har børstet tænder.. Det smager ad helvedes til! WADR!

Jeg er flyvende, Jeg smiler, jeg er stadig opsat på at lærer at stå på skøjter, jeg har valgt tandlæge frem for sæd, for at styrke tænderne, og jeg er ovenud lykkelig for at lige præcis MINE venner, er MINE venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar