lørdag den 7. januar 2012

Det der med at blogge - Og så de der halstørklæder ..

.. Ja, det skulle jo være så fandens moderne så hvorfor ikke hoppe med på bølgen, og se hvad det kan fører til.
Sikkert ikke en skid, men når jeg nu har så meget jeg gerne vil sige, hvorfor så ikke kaste det i hovedet på alle jer, der gider bruge jeres tid på at læse min blog.. Efter dette indlæg er alle jer, sikkert = N U L ;)

 NU til det fede - Eller JEG synes det er fedt .. Klap-Klap!! :D
Jeg har langt om længe fundet mit gamle, yndlings, overnusset og klamme halstørklæde. Det har været væk siden .. Siden .. siden .. LÆNGE, og jeg har SAVNET det!
Jeg var, og er, SÅ glad for det halstørklæde, at jeg faktisk har utrolig svært ved at skulle erkende at det halstørklæde, det altså S K A L vaskes.
Derfor tænkte jeg "Mette, kig lige på bestsellers hjemmeside, for måske du kan købe et mere, så du har TO halstørklæder. Så gør det måske ikke det store når det ene skal vaskes." - GENIALT!!
Jeg drøner ud i køkkenet, skænker mig en kop kaffe, retter på halstørklædet (meget forsigtigt og med lette strøg og nyvaskede fingre, selvfølgelig) og KASTER mig over computeren, for NU skal der shoppes nyt halstørklæde - Men!! 10 minutter efter, er skuffelsen stor - De sælger ikke det halstørklæde mere. What to do? What the hell do we doooo???!

Tænke, tænke, tænke, tænke ..

Der er ikke andet for end at jeg må beholde mit halstørklæde på!! Bum ..
Måske mine forældre, min søn eller mine veninder binder mig til en stol, og tvinger det af mig, sammen med de møl og lopper det til den tid garanteret har fået indsamlet  - Men det kommer IKKE af frivilligt.. Nul og niks.
Det er faktisk lidt som at føle sig en smule nøgen når det kommer af - Jeg vil våge og påstå at jeg faktisk også drømmer om det om natten.. Kender I det? Altså ikke det at være nøgen, men halstørklædet .. Aaaaarh!

Well, når alt kommer til alt, så er det vigtigste jo at jeg har fundet mit halstørklæde, så jeg ikke længere skal være nøgen (uden egentlig at være det - d'øhh?)

Så længe leve yndlings halstørklæder, armbåndsure, tunmadder, og skisokker .. Hvad skulle vi dog gøre, uden vores små særheder?


Vi er trætte nu, så vi går i seng - Halstørklædet og jeg.
Godnat og God påske..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar